avatar Ten blog rowerowy prowadzi ankha z miasteczka łódź. Mam przejechane 1027.00 kilometrów w tym 84.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.08 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy ankha.bikestats.pl
  • Sprzęt Unibike Flash

Rumunia dzień 9

Wtorek, 21 sierpnia 2012 · dodano: 04.06.2013 | Komentarze 0

Po bardzo ciężkim wczorajszym dniu ruszamy dalej, już nie jest zielono i rześko, upał jest po prostu nie do zniensienia, wszystko naokoło szare i zółte

" title="Wypalona słońcem Rumunia-wypaleni słońcem my na rowerach" width="640" height="480" />

Wypalona słońcem Rumunia-wypaleni słońcem my na rowerach © ankha

Znowu pod górę, na szczęście asfaltem :-) © ankha

Spalone słońcem owce i My © ankha

Idziemy zwiedzac kolejny kościół z XVI wieku, bardzo często aby odwiedzić takie miejsce trzeba znaleźć we wsi osobe która ma do niego klucz, opłata co łaska lub nic

Pobranie klucza do atrakcji turystycznej w wiosce rumuńskiej © ankha

Kościół wraz z całym zapleczem w zasadzie Gród © ankha

Bardzo stary kościół w wiosce Rumuńskiej © ankha

Fajne w takim zwiedzaniu jest to, że w zasadzie mozna wejśc wszędzie w takim starym kościele, nikt niczego nie pilnuje i nie ostrzega przed niebezpieczeństwem!

Schody w starym kościele Rumunia © ankha

Po całym dniu okropnego upału i męczoącej jazdy z trudem znaleźliśmy miejsce na nocleg, nie chcieliśmy nocowac na polu, znaleźliśmy takie oto cudo zwące się PENSJONATEM, ł;azienki brak, ale była gorąca woda w czajniku i stół :-)